Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Βιλανόβα: «Να συνεχίσουμε έτσι»

Βιλανόβα: «Να συνεχίσουμε έτσι»
Παρόμοιες εμφανίσεις με αυτή κόντρα στη Μπιλμπάο θέλει και στο μέλλον από τους παίκτες του, ο Τίτο Βιλανόβα. Ο Καταλανός τεχνικός υπογράμμισε πως δεν τον ενδιαφέρει και τόσο το ρεκόρ που σημείωσαν οι «μπλαουγκράνα», αλλά η καλή εμφάνισή τους.

Αρχικά, ο τεχνικός της Μπαρτσελόνα τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που σπάσαμε το ρεκόρ, αλλά είμαι ακόμη πιο ικανοποιημένος από το πώς έπαιξαν οι παίκτες μας. Ακόμη και όταν κερδίζαμε με 5-1 συνεχίσαμε να πιέζουμε με σκοπό να πετύχουμε και άλλα γκολ. Αν συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο, είμαι σίγουρος ότι θα κερδίσουμε ακόμη πολλά παιχνίδια και θα είμαστε σε θέση να κατακτήσουμε τίτλους».

Στην συνέχεια, ο Βιλανόβα υπογράμμισε: «Η Αθλέτικ είναι διαφορετική από τις υπόλοιπες ομάδες στην Ισπανία αφού ποτέ δεν τα παρατάει, δε σου αφήνει περιθώρια να χαλαρώσεις. Αν δεν παίξεις σε υψηλό επίπεδο μπορεί να σου δημιουργήσει πολλά προβλήματα. Είχαμε μεγάλη ένταση στις προσωπικές μας μονομαχίες πήραμε κάποια ρίσκο και ήμασταν εύστοχοι στην τελική προσπάθεια. Μπορεί το σκορ να ήταν τέτοιο αλλά δεν ήταν καθόλου εύκολα».

Τέλος, ο Καταλανός τεχνικός υπογράμμισε: «Αυτά τα τέσσερα χρόνια ήταν ανεπανάληπτα για αυτά που πετύχαμε, επειδή κερδίσαμε τίτλους και παίξαμε καλό ποδόσφαιρο. Είμαι πολύ περήφανος που ήμουν μέρος όλου αυτού».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου